Aparate de sudura VELT | Service | Garantie | Postgarantie.
Locul oricarui aparat de sudura VELT este pe santier , fabrica sau atelier, nu intr-un service, iar noi, prin profesionalism si seriozitate, prin selectarea continua a furnizorilor de componente , din anul 2010 pana in prezent, am reusit sa atingem acest obiectiv.
SC Vladicom Tools SRL asigura service-ul atat in perioada de garantie cat si postgarantie pentru toata gama de aparate de sudura marca VELT.
Odata ce ai cumparat un aparat de sudura marca VELT, poti sa fi sigur ca echipa noastra va depune toate eforturile pentru ca experienta ta vis-a-vis de produsele noastre sa fie una ce te va determina sa ne recomanzi ca furnizori de incredere.
Dorim sa precizam ca in atelierul nostru de service sunt acceptate doar aparate de sudura sau de taiere cu plasma marca VELT, deoarece ne dorim ca, in orice moment , cel putin un specialist sa fie liber si sa-ti fie la dispozitie pentru a-ti oferi tot suportul de care ai nevoie in cel mai scurt timp posibil.
Produsele marcii VELT sunt proiectate si realizate pentru a fi utilizate in regim profesional sau industrial de lucru. Toate modelele de aparate de sudura au fost supuse la cele mai grele probe de lucru inainte de a fi lansate pe piata. In procesul de proiectare s-a tinut cont ca , in cazul in care, un aparat de sudura va necesita o reparatie , aceasta sa se poata face cu un cost cat mai redus si intr-un timp cat mai scurt. Datorita faptului ca s-a tinut cont de acest aspect inca din faza de proiectare, ne-a ajutat , ca din anul 2010 si pana in prezent sa nu avem nici macar un singur aparat de sudura ce a fost adus la reparat in service-ul nostru si sa nu merite reparat din punct de vedere financiar sau sa trebuiasca inlocuit sau casat. Toate produsele s-au reparat cu costuri mici si intr-un timp extrem de redus.
Cu toate ca produsele VELT sunt proiectate si realizate astfel incat sa reziste ani multi unei utilizari in cele mai grele conditii, utilizarea lor intensa si in medii de lucru dificile ( praf, pilitura de fier, umiditate crescuta, socuri electrice sau mecanice etc. ), poate uneori sa necesite interventia unui specialist pentru reparatii , intretinere sau curatare.
Ce trebuie sa faci in cazul in care aparatul tau de sudura VELT necesita o reparatie ?
- Primul pas este sa contactezi echipa noastra de service!
Datele de contact sunt atat pe certificatul de garantie cat si pe site-ul nostru. Acest pas este important deoarece in foarte multe cazuri, problema dumneavoastra legata de functionarea unui aparat de sudura, poate sa nu necesite prezentarea in service si poate fi remediata in urma discutiei cu un specialist din echipa noastra ( poate fi vorba de accesorii deteriorate, conexiuni slabe, consumabile uzate, etc )
- Pasul doi ( in cazul in care s-a constatat necesitatea unei prezentari in service ) este ca dumneavoastra sa ne furnizati datele de contact si adresa de unde poate fi ridicat echipamentul.
Tot ce trebuie sa faceti ulterior este sa ambalati cat mai bine produsul iar noi vom trimite curierul la dumneavoastra ( Gratuit pentru toate produsele aflate in garantie ). Produsul va fi ridicat de catre curier si va fi adus in service.
- Pasul trei. Daca produsul este in garantie , se va aduce in stare de functionare, in cel mai scurt timp posibil si va fi expediat catre dumneavoastra prin curier (gratuit).
Daca respectivul aparat de sudura este in afara perioadei de garantie sau defectul constatat nu tine de garantie ( se constata socuri mecanice, uzura normala de functionare asupra consumabilelor etc ), se va face o constatare, un deviz estimativ si veti fi contactat telefonic, vi se vor comunica costurile necesare remedierii problemei, si doar daca veti fi de acord, se va repara produsul iar ulterior il vom expedia catre dumneavoastra prin curier. In cazul putin probabil in care nu sunteti de acord cu costul de reparatie, veti achita doar taxa de constatare iar produsul va va fi returnat.
Taxa de constatare variaza in functie de modelul respectivului aparat de sudura si va poate fi comunicata inainte de a fi trimis aparatul catre noi ( La Pasul 1, in cadrul discutiei pe care o purtati cu un tehnician inainte de a expedia produsul ).
- Pasul patru. Achitarea serviciilor prestate pentru echipamentele aflate in afara garantiei.
Achitarea serviciilor se poate face prin : ramburs la curier, in momentul returnarii echipamentului ; cu cardul online ; cu ordin de plata ; cu cardul sau numerar la sediul nostru.
Pentru toate componentele schimbate in service cat si pentru lucrarile efectuate, se acorda garantie !
Toate lucrarile se vor efectua folosind piese originale VELT de cea mai buna calitate!
Daca sunt intrebari legate de service, reparatii aparate de sudura VELT , te rugam sa lasi un comentariu mai jos in cadrul acestui articol sau sa ne contactezi folosind formularul de contact.